niedziela, 13 października 2013

Dzień dobry! Po piątej a ja już na nogach :/ tak to jest jak chce się dobrze wyglądać na akademii z okazji Dnia Nauczyciela! Pomimo że ja heh wcale nie występuje (zaraz pójdę wysuszyć włosy bo siedzę teraz w szlafroku :) ale za nim to zrobię chciałam się jeszcze przywitać) ... A no właśnie! Dziś Dzień Nauczyciela! Mimo że to blog dla naszego Justinka :) Trzeba im złożyć życzenia nawet tutaj ( bo kto wie czy nauczyciele też nie są Beliebers! haha)

Kiedy pójdę w świat, 
W daleką drogę,
I gdy ciężko będzie mi,
Gdy pomyślę: "już nie mogę"
Wtedy w myślach będziesz Ty.
Bo uczyłeś mnie by walczyć,
By po słusznej stronie iść,
Nauczycielu drogi, powiem prawdę, 
Taki jak Ty, chciałbym być.
 
Wybierając wiersz myślałąm trochę o Justinie ale nie wiem czy mi się to udało :)
Jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! <3 Pamiętajcie że mimo wszystko Was kochamy XD
/Angiee
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz