środa, 6 listopada 2013

Heej Rodzinko! Dziś trochę spraw organizacyjnych.

1. Przepraszam że nic nie dodawałam, nie miałam czasu bo szkoła i w ogóle sam wiecie, ostatnio zarobiłam dwie tróje. Mama powiedziała że usunę tego bloga jak tak dalej będzie, ale spokojnie ja takiego zamiaru nie mam, możecie być spokojni. To się też tyczy drugiego bloga.

2.Jak na razie w ankiecie zagłosowały tylko trzy osoby, dziękuję za ich wysiłek :) Proszę Was o te głosy, są dla mnie naprawdę ważne! Nawet jeśli dacię "Okropny!" przecież głowy Wam nie urwę ani nic nie zrobię więc nie macie się czego bać.

3. Proszę o komentarze! Jak na razie zauważyłam że tylko JEDNA osoba się udziela, za co zresztą dostała 2 dedyki, więc opłaca się! Jeśli chcesz to śmiało pisz! Potem jak będę widziała że więcej ludzi pisze komentarze można będzie robić zabawy różne, stronka będzie się rozkręcać a ja będę miała co dodawać :) Później można będzie mnie pytać a ja Wam na te pytania opowiem, ale to jeszcze nie teraz.

4. Zbliżamy się do 1000 wyświetleń! Dziękuję Wam wszystkim bardzo, za przyczynienie się to tego, oby tak dalej :) Wszystkim należą się wielkie brawa i chciałabym Was jakoś nagrodzić, także piszcie proszę o te dedyki!

*Wygląda że to na tyle, najwyżej zedytuję tego posta, jak mi się coś przypomni. Jeszcze raz dzięki Wam wielkie, polecajcie i komentujcie :) Pamiętajcie że Was KOCHAM!!! I Justina też! Zaraz Wam coś dodam. O ile oczywiście mój internet  będzie chciał współpracować XD.
/Angiee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz